Friday, October 22, 2010

NON-MUSLIM

I was looking for a room in Seri Kembangan.
So i was just browsing through some room rental sites.
and i found this.
out of the bunch.
interesting.


Prefers female/couple, non-Muslim, MYOB.
Working adults only.
Email/sms to view. Unit viewing after office hours only. Parking is rent-able.
Deposit: 1mth+1 mth’s rent+MYR100 utilities=MYR700


WOW I BET THIS LADY GOT AN ISSUE WITH MUSLIM. WTF IS THAT? NON-MUSLIM??????? YOU SHOULD BE KICK OUT FROM MALAYSIA, LADY! 


and yes,


I AM SO FUCKING OFFENDED :)

5 comments:

Sammy said...

hmmm, it is actually very common.
this is usually due to the fact that they love cooking pork and a muslim may find it even more offensive when they're living together. so perhaps this is some kind of a warning?
however, i have seen sites that stated "Melayu sahaja", which pises me off even more because it is racial and not because of our different culture and beliefs.

MiSs aNySs said...

babe myb rumah dia ada tokong or dia bela anjing kaaa. kna pkiaq sma. even kita muslim pown tak bg non muslim rent our hse.

MiSs aNySs said...

babe myb rumah dia ada tokong or dia bela anjing kaaa. kna pkiaq sma. even kita muslim pown tak bg non muslim rent our hse.

Natasha said...

nope. we dont have this problem in sunway. i live with different race and religion. as long as we respect each other. that should be enough.

Sam, dont get me started on malay. damn they're the most racist creature ever. seriously.

Anis, i actually called her, asking for that. she said she just dont like having a muslim. i did called before posting this entry

i have 4 houses, and 3 or it rented to non-muslim. i think there's no issue here. just what you believed in. being an extremist in Islam doesnt promise you Heaven :)

MiSs aNySs said...

LOL im not racist at all. lotsa of my friend is chinese n indian. i share foods n sleep in the same bad with em. n when i go eat, ill prefer chinese stall. LOL.

but not everyone can act like us.
n some of org2 tua, the a bit choosy when nk bg ppl rent their hse. myb the fella got bad experience with the non muslim. the way their handle his/her hse.

i think u shud knw wht is mean by being extremist muslim. and only Allah decide whose in heaven n whose not

There was an error in this gadget

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin