Tuesday, November 09, 2010

Statement...

aku bosan pagi-pagi ni.
so just bloghopping je la.
tiba-tiba sorang kawan lama, 
rasanya last jumpa dia 2005,
PM aku kat Facebook.

sembang punya sembang,
dia cakap dia nak single.

aku rasa dia mcm takut.
aku klua satu statement.


"satu hari nanti ang akan jumpa org tu"

Dia diam. aku tambah lagi statement.

"love is beautiful"

Diam lagi.
so aku tambah lagi satu statement.
rasanya ultimate la kot statement ni.
ke statement ni sebab aku tgh in love dgn Jack?

"bagi aku la kan.... tak sempurna hidup takde cinta."

warhhhhhhhhh statement aku!!! 
betul ke weh ape aku ckp ni?
lain gile aku skang ni!

DAMN.
mcm boleh mati lak takde cinta kan? 
adeh, apa nak jadi ko ni tasha?

btw, minah tu tak reply terussssssss!
mungkin dia terkejut dgn aku.
pompuan heartless yg dia kenai dulu,
dah berubah tahap kaw punya.

(In memories, 2 Nilam 2002, budak duduk sebelah aku, kena kantoi dgn Miss Lee. Nanti aku cerita!)

P/s: zaman skolah dulu, aku budak paling jahat skali. sampai skarang kalau cikgu-cikgu jumpa aku, depa nanti senyum panjang. pastu cerita kat student-student depa, ni student paling gila depa penah jumpa. demerit aku bersepah-sepah. boyfriend? sorry tak layan! (except for Nick). tu pun sembang aku hang dgn dia. damn. dlm kepala otak aku, nak blah class, nak lepak jamming, nak lari dari rumah. kesian mak bapak aku. ish ish ish.

Masa form 2 angpa panggil aku,
DevilTash

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin