Monday, April 05, 2010

aku minta maaf...

...kat korang semua

sebab last entry aku buat korang

sedih

terkejut

simpati

bla bla bla

***************

aku tahu masih ramai yg care...

masih ramai yg ambik peduli...

yes, aku sgt lucky...

ada kawan2 mcm korang...

ada aiza dgn dekkai yg tak pernah miss entry2 aku...

ada Ain yg sentiasa supportive walaupun kami jarang jumpa...

ada Hasnas yg menangis lepas baca entry aku...

ada Hasnas jugak.... yg carikan lagu Britney then post kat facebook aku...

ada Turtle yg sentiasa ada kat tepi aku...

ada mama yg sentiasa mengumpat org dgn aku...

ada Tiqah yg tak jemu2 telefon aku walaupun dia jauh di Bangalore...

ada Farah yg hari2 contact aku kat facebook....

serious...

aku sgt hargai apa yg korang buat...

aku sayang korang semua...

you guys are my strength, my every breath and my life...

i mean it.

THANK YOU EVERYONE.

p/s: entry2 ni mmg sengaja ditulis dlm bahasa melayu. padan muka yg tak paham!

I'm stronger than yesterday,
Tash

6 comments:

Aiza J Rahman said...

dlm byk2 ayat.. ayat last skali yg plg aku suka! padan muka kt sapa yg tak paham bahasa melayu, kah kah kah!

Unknown said...

wah.........

my name was in there!!!!!

for FIRST time...!!!!!!

wow!!!!!... ** SPEECHLESS ***

P/s.. i akan sentiasa ada disisi u..no matter what happens...

Natasha said...

Aiza... celaka la ang ni... wakakkaka... mmg kejam...

ADEH... ABEH LA TURTLE DAH RETRIEVE BALIK GOOGLE ACCOUNT DIA!!!!

SAT... BLOCK THIS USER! WAKAKAKA...

Unknown said...

wah... nak kena block!!!!....

after u block pls tell me..

i nak deactive my account .. he3x...

Natasha said...

warghhhh.... aku ni di spam merata2 oleh turtle!!!!

Azlina Aziz said...

there the spirit ^^ yeahh !

weh. serius aku tatau sape yg comment kat chatbox tuh celaka gila guna name aku . aku gak mangsa ?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin