Wednesday, March 16, 2011

Apa kena dgn aku ni?

Tasha,
Boleh tak dalam hidup ni jangan banyak fikir sangat?
Boleh tak cuba relax and enjoy life?

Apa kena dgn aku ni?
Benda yang dah perfect, lagi nak fikir macam-macam.

Aku perfectionist ke? 
Damn. Aku bukan perfectionist.

Orang selalu cakap,
Aku bertuah ada mak bapak orang senang.
Aku bertuah sentiasa ada "someone"caring dengan aku.
Aku bertuah ada kawan-kawan yang paling setia.
Aku bertuah hidup tak perlu fikir nak survive.

Orang tak nampak,
Mak bapak aku tak mewahkan aku.
That "someone" pun need a break from relationship kadang-kadang.
Kawan-kawan kesayangan aku semua stay jauh, especially Tiqah.
Yes, tak perlu fikir nak survive. Betul la sangat kan?

Aku rasa aku dah mula jadi manusia depressed macam dulu.
Damn lah. 

Aku taknak depressed.
Aku nak that Tasha yang happy.

Aku happy dengan "dia".
Sangat happy actually.
Tapi apa lagi yang aku cari?

Perfection?

I don't think so.
'coz no shit is perfect in this world.

Tapi, still, i miss that December.
Bulan yang sangat-sangat happy.

I was with my dear BFF and babes.
Then he came to Penang for a short vacation.

Things started to fall into places.
I start planning out for my new life.

*****

Right now,
I'm living that new life of mine.

It's been perfect.
Well, at least for me it is.

So what's wrong Tasha?

Stop thinking.

Boleh tak pegang prinsip hidup Alex?

Live for today, tomorrow is another story!

Tasha

1 comment:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin